FANDOM

Їжак Сонік (яп. ソニック・ザ・ヘッジホッグ, Сонікку дза Хедзіхоґґу, англ. Sonic the Hedgehog) — головний герой серії Sonic the Hedgehog і талісман компанії Sega. 15-річний синій антропоморфний їжак з невимушеним та холоднокровним характером, покликаний стати символом миру. Його створення, як правило, приписується художникові Н. Осімі, дизайнерові Х. Ясухарі та проґрамістові Ю. Наці. Його ім’я та зовнішність говорять самі за себе: Сонік здатен пересуватися зі швидкістю звуку, і, відповідно, має блискавичний рефлекс (звідси й його ім’я: Sonic), не кажучи про те, що він, атакуючи ворога, може звернутися в клубок (як звичайний їжак). Усі ці якості використовувалися під час створення персонажу всесвітньо-відомих відеоігор.

Розробка і створення Редагувати

У квітні 1990 року співробітники компанії Sega прийняли рішення розробити гру, яка могла б продатися накладом більше мільона копій і конкурувати з Нінтендовським Super Mario, і персонажа, що міг би замінити Алекса Кіда в якості талісмана компанії. Декілька персонажів представив підрозділ AM8. В їх числі були броненосець (що пізніше став прототипом для Броненосця Майті), собака, двійник Теодора Рузвельта в піжамі (що пізніше став прототипом для Доктора Еґмана) і кролик з вухами, що могли витягуватися і брати речі (потім він став прототипом для головного героя гри Ristar).[1][2] Перевагу віддали синьому їжачкові авторства Н. Осіми під кодовим ім’ям «Містер Нідлмаус», що й став згодом Соніком.[3]

Примітки Редагувати

  1. Sonic the Hedgehog GameTap Retrospective YouTube
  2. Шаблон:Cite web
  3. Шаблон:Cite web

Випадкова вікі